En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av caisisen - 14 januari 2013 19:11

Fast just nu måste jag lugna ner mig... Skrev ett långt inlägg som försvann HMFPMMMM¥#<{$§&@*+@&%}#§^¥$

Så! Klar!

Börjar min resa idag. Eller förra veckan. Så jag har tjuvstartat mest för att testa motivation.

Delmål till påsk är att jag ska ha tagit mig -12 kg. Ca 1 kg/v med andra ord. Lagom viktnedgång!

Totalt är det 25-30 kg som ska bort. Men var sak har sin tid och jag måste börja någonstans. Målet är att nå 85 kg och dra igång processen med att fixa min hemska mage. Helst innan jag ska tillbaka till jobb. 11 månader har jag på mig...

Målvikten, samma som bröllopsvikten -07  


Metod? Idag började jag träna på Actic och planerar att träna 2-3 dagar i veckan, gå PW de dagar Hugo är hos dagmamman och äta lite sundare. Maten är GI men då jag fortfarande ammar och behöver mina kolhydrater så får jag välja rätt sådana.

Jag kommer även lägga upp lite recept som vi testar. Hela familjen är med nu. Vavlan ska till och med träna med mig. Så, inga undanflykter, ett jäklar anamma och helst era glada tillrop!

Är ni med?

OVER AND OUT

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Skapa flashcards