En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av caisisen - 29 maj 2011 21:40

Vi var på Flyinge och hejjade på vår gamle granne, jag och Vavlan. Hon blev förälskad i världens sötaste valp. 10 veckor gammal, dunboll och min favoritras Tollare blandat med bordercollie. Så söt!

 

Här har ni dunbollens matte, husse och hästkompis, sötnosen Felicia!

 


Sen hämtade vi M och Kluckis i Lund och de tillbringade eftermiddagen och kvällen här hos oss. Vi firade mors dag på vårt lilla sätt.

 

Bland annat med rabarber/jordgubbspaj. Det gillade ungarna!

  

Och de gillar varandra oxå. Pusskalas IGEN!


H skulle lära Kluckis att cykla...

 

Det gick sådär. Sen skulle han lära henne att klättra...

Det gick bättre. Eller jag tror tjejen ÄR bättre på att klättra. Hon är som en apa och svingar sig högst upp. Men då vågade jag inte fota för då fick jag hålla koll på akrobatiken.

När man har busat hela eftermiddagen och skitat ner sig med både det ena och det andra måste man bada. Och bada tillsammans är ungarnas favoritsyssla. 


Nu är tanten trött efter en dag full av håll-i-gång!


Over and out!

   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards