En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av caisisen - 28 januari 2012 19:05

I am a little in love... Vi fick bekanta oss på riktigt idag, ca 15 mil, WOW!


Golfbilen, makens nya leksak. Jajamensan.... Första diselbilen i min bekantskapskrets och den har verkligen vad man kan kalla "körglädje". Sen att den har MASSOR med roliga leksaker som tillbehör är ju oxå ganska skoj. Synd att det inte är den utan Grållan som nu på heltid är min... Jag får "låna" på helger och kvällar i stället   


Dagens tur har gått till Tokamöllan på våffelkalas och sen vidare för att stötta gubbarna i Klippan. Tyvärr stöttade vi för dåligt men det kan bero på att innetemperaturen i hallen höll MAX 10 grader mer än yttertemperaturen, och då snöade det ute...


Hemma efter en lång dag, pizzan är uppäten och nu återstår bara soffmys och krig om vilken film vi ska se, OM vi får se film (beroende på när lillfisen somnar) och jag får plats i soffan!


Over and out!

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards