En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Bloggens vara eller icke

Av caisisen - 15 november 2011 20:44

Har nu haft ett par veckor av känslokaos, sjukdom och tankeverksamhet. Har bestämt mig för att låta er bestämma! Jag vet att läsarna finns kvar, det ser jag på besökarstatistiken. Är någon verkligen intresserad av vad som kretar runt tanten? Eller ska jag forma om detta till en ren matblogg? Mat och natur? Mat, natur och träning till och med?


Ni får välja! Ska jag skriva (jo, jag saknar bloggandet lite ändå, trots allt) och vad vill ni läsa?


 


Over and out!

 
 
IDA

IDA

15 november 2011 20:57

Jag tycker att du själv ska bestämma. Blogga när du känner för det helt enkelt och blogga om det som faller dig in =)
(sen ser jag ju gärna att du bloggar om mat, men inte när jag är hungrig. deal? ;) )

http://ohyees.blogg.se

caisisen

15 november 2011 20:59

Jopp! *note to myself; Blogga INTE när Idisen e hungrig*

Eller vänta nu! Då blir det ju inget bloggande ALLS! Du kan ju äta närsomhelst på dygnet ;)

Kram vännen!

 
IDA

IDA

15 november 2011 21:00

Haha, du känner mig så väl! ALLTID hungrig..
Kram!

http://ohyees.blogg.se

caisisen

15 november 2011 21:06

Alltså... Inget MATbloggande... *S*

Då finns det nog inte mycket intressant kvar!

 
Kim

Kim

15 november 2011 21:06

Jag röstar JA till fortsatt bloggning!
För jag har saknat dina inlägg om allt möjligt från busiga barn, trädgård, mumsig mat, klokheter och till kufiska funderingar ;D

KRAM

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

15 november 2011 21:18

;)

Kufiska funderingar, den var bra! Tantens tankelåda! Busiga barn finns det gott om, både stora och små. Mest små kanske... Maten finns ju där varje dag liksom, svårt att INTE ha mat :)

Kram och tack vännen!

 
Kicki

Kicki

15 november 2011 21:08

Blogga om precis det som faller dig in, och när du har lust!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

15 november 2011 21:19

YES! Laddar för ett inlägg... I morgon... ;)

Kramen

 
Ann

Ann

16 november 2011 07:18

Du får blogga om vad du vill hur ofta/sällan du vill bara du bloggar!
Jag kommer att läsa! :)
Hur ska vi annars kunna ha en bloggträff sen? ;)

kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

caisisen

16 november 2011 09:53

Precis min tanke :-)

Kramen

 
Sarah

Sarah

16 november 2011 11:23

Jag röstar också JA men samtidigt måste du känna efter själv om vad du vill och orkar dela med dig! Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

caisisen

16 november 2011 19:30

Jag kan dela med mig av mina barn... Vilken adress ska jag sända dem till? *S*

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards