En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Jag andas

Av caisisen - 26 januari 2012 22:14

Därför lever jag. Senaste månaderna har det hänt massor. Och ingenting... Inte förren snart. Eller senare... Men jag lever och andas. Därför finns jag. Det kommer bli mer bloggning, men inte nu. Inte riktigt än. Och bloggen kommer kanske ändra inriktning en aning. Kanske...


Men det är samma tant, samma knäppisCaisisen som bloggar. Exakt samma person!


Har ärligt inte varit inloggad här på EVIGHETER men så såg jag att det faktiskt var någon som snokade runt här ändå. "Hej hej! Vem är det som vill hålla koll på mig?"   


I morgon är det fredag, en väldigt speciell fredag. Faktiskt. Men först ska jag sova och sen jobba lite.

 

Den som väntar på något vackert...?

 

 

Tjingeling på er och


Over and out!

 
 
Kicki

Kicki

26 januari 2012 22:29

jag håller koll på dig =)

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

26 januari 2012 22:44

Jupp, kände det på mig :-) In a good way!

 
Ingen bild

Anne

27 januari 2012 11:59

Jag är jätteglad att du skriver igen, jag har kollat nästan varje dag för att se om du skrivit nåt,
ha en supernice fredag,
kram från storasyster

caisisen

27 januari 2012 18:55

Ååååå! Min älskade syster yster ;)

Jag ska bättra mig! Lovar. Eller lovar inget men ska försöka!

KRAM!!!

 
Ann

Ann

27 januari 2012 18:40

Jag håller också koll på dig! :)
stor kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

caisisen

27 januari 2012 18:53

Fröken Ann drar mig i örat? *s*

Skönt att veta att det finns någon som är mig trogen... ;) Mina "homies" *S*

Kramen tillbaka!

 
Kim

Kim

27 januari 2012 23:12

Hello stranger ;))

Ibland går ens energi åt till annat och det är så bara...
Men är så glad att se dej här igen!

Kram på dej tanten!

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

28 januari 2012 06:59

Så är det... Man kan inte sluta upp med empati, hur mycket man ön försöker stänga av. Just nu behöver jag min energi till annat!

Tack gumman, jag är glad att vara tillbaka!

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards