En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av caisisen - 15 mars 2012 21:41

Har tillbringat ett par dagar med förkyld son och eget illamående, fast kanske inte mer än vanligt bara mindre focuserad på jobb. Välbehövlig vila om det nu hade varit "vila"... Tyvärr inte så mycket som det borde blivit men å andra sidan har jag hunnit med en del måsten. Stannar hemma i morgon oxå med min lillfis. Förväntar mig lite fler roliga kommentarer. De bara sprutar just nu! Får kanske göra en sammanställning *fniss*


Tog tag i riktigt skitgöra och putsade mina fönster i dag. Så skönt att det är klart! Nu har jag bara Mount Tvättberg som har vuxit till oanade höjder igen... Ska jag ta tag i det i morgon bitti eller låta töserna hjälpa mig när de kommer hem? Fast... Nej, jag ska vara duktig i morgon och städa huset på förmiddagen! Skriver jag det här blir jag liksom tvingad   


I morrn är det fredag! Som jag längtar efter mina töser nu...

  

Uppdatering om Herr Hårboll; Han är såld. Igen. Ny ägare, nytt stall, ny människa att ty sig till. Det är jobbigt nu... Min lilla bäbispålle, min fina Tompa! Hoppas hon är snäll mot dig och tack lilla I och H för att ni bryr er och för all hjälp, stöttning och info! Ångrar jag mina beslut...? "Tänk om" finns inte i min värld efter trafikolyckan, jag har försökt att förtränga. Men han galopperar runt i mitt huvud på nätterna, nafsar, frustar och hummar som han brukar. Tänk om världen sett annorlunda ut!


Over and out!






Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards