En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 8 april 2012

Av caisisen - 8 april 2012 14:22

Men jag försöker klämma ut allt gottigt ur ledigheten ändå! Sova länge och mysa med mina killar. Umgås med nära och kära. Röra på mig. Tja, det är väl ungefär vad vi hunnit med än så länge.

Jag har även hunnit fota lite! Så idag blir det bildbomb... Allt från snöstorm, knasbilder på sonen och naturen! Samt lite annat smått å gott från min vardag ;)

                  

     


Idag har det blivit en långpromenad med lillfisen. Han orkade pinna runt 7,4 km. Imponerande! Trots att det blåste storm så fort vi kom ut ur skogen, tyvärr... Inget skönt alls!


Efter promenaden kände vi oss förtjänta av en gofika och sen blev det "Trassel" på DVD och soffmys. Känner att jag stannar här en stund...


Over and out!

 

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards