En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 9 april 2012

Av caisisen - 9 april 2012 18:45

... och tempot har varit därefter! Skitväder ute så promenad funkade inte. Maken körde igång med garage-röj och jag tog en vända i trädgårdslandet under tiden. Nu ÄNTLIGEN börjar jag se hur det kan bli när vi är färdiga. Och vad mycket plats det fanns inne i garaget sen då! Fast å andra sidan har där stått en bil hela vintern och tagit plats så vi inte kunnat röja innan. Blir nog en vända till tippen i veckan om vädret vill! Resultatet blev ca ett släp fullt med sopsäckar och skit! Någon som har ett släp att låna ut...?


Jag är TRÖTT idag. Seg, håglös, yr, illamående och trött. När ska detta vända? Det sägs att "efter vecka 12 blir det bättre". Det känner jag inte av, trots att jag passerat v12 för en månad sen...


Nä, nu vill jag ha något att se fram emot! Något som jag kan glädjas åt. Siktar på nästa helg då maken spelar kval på söndagen. Kortsiktigt och kanske inte någon WOW happening. Men ändå något...


Då jag sällan fastnar på bild så bjuder jag i dag på "före" och "efter" resultat på senaste hårfärgningen. Jag ska inte säga att jag är nära Stinas resultat *S* men det syns knappt, de gråa tittar ändå fram! Lite bättre blev det dock. Däremot tar jag tacksamt emot tips på vad jag ska göra med rufset på en större tillställning som tanten ska närvara på inom kort. Slingor? Snagg? Uppsatt-löst?

Jag har själv ingen aning!

    

Men klädproblemet är fixat. Klänning (Boutiqinköpt  svart liten A-skuren sak för 200.- på rea) "check" och kavaj (199.- grön med brodyr från indiska) "check", skor "check" (om det funkar med svarta "vanliga" pumps till svart kort klänning... Ska fota kläderna vid tillfälle!


Det var allt för denna påsken!


Over and out!



Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards