En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

-

Av caisisen - 8 mars 2012 21:11

När dagen börjar med att ischiasnerven väcker mig ur en orolig nattsömn, snön täcker hela världen utanför och viljan att lämna sängen inte riktigt vill infinna sig så...

  

... tvingar man sig ut i bilen och till jobb. På ren vilja. Hela dagen fortsatte i den sinnesstämmningen. Att det inte bara var min personliga sinnesstämmning för dagen gjorde sig gällande ganska rejält och trots att jag var den enda som skulle kunna ha PMS (nåja, kanske inte just nu då va) så var jag en av de få UTAN. Fi f*n för PMS-gubbar!


Orkade inte heldag utan kompade ut 45 min innan fulltid, bara för att jag tyckte lite synd om mig själv.


Sen har jag inte gjort många knop. Min finaste var hemma med sonen så maten var klar när jag kom hem och han fixade disken oxå. Undrar vad jag gjort för att förtjäna en sån underbar make!


Tar mitt pisshumör och drar något gammalt över mig! Går i ide tills den riktiga våren kommer...


Over and out!

 
 
Sara

Sara

9 mars 2012 09:40

KRAM!

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

caisisen

9 mars 2012 09:54

Tack! Idag behöver jag den verkligen..

Kram tillbaks ;-)

 
Kim

Kim

9 mars 2012 15:52

Stackars dej!

Skönt att du har en sån fin gubbe du, och utan manlig pms ;))

Hoppas dagen varit bättre!
Trevlig helg och kram

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

9 mars 2012 16:12

Sällan han når det stadiet, men det händer det med ;)

Vet inte om det är synd om mig egentligen, jag har väl själv skapat min värld. Men man kan inte alltid välja sin omgivning och vissa människor hänger liksom kvar, trots att man inte vill ha ngt med dem att göra!

Dagen har blivit bättre, det bästa är att den nästan är slut nu och det som återstår är bara mys, god mat och soffslapp ;)

Kramen!

 
Kicki

Kicki

9 mars 2012 21:21

KRAAAAM med STOOORA bokstäver så det blir en STOOR kram!

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

9 mars 2012 21:24

Du är bara för go du Kicki!

KRAAAAM tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards