En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Söndag och helgen är nästan slut...

Av caisisen - 11 mars 2012 11:30

... men då får man klämma ut det där gottiga och mysiga av den. Frulle och sen på med kläder och skor och ut i skogen. Helt underbart väder men lite blåsigt när vi vände hemåt och fick vinden från andra hållet. Blev ca 4 km och om det inte blåst hade vi gått runt om Stubbarp och fått en 6 km-runda. H-busen knallar på i bra tempo nu, han är SÅ duktig! Massor med spännande saker var vi med om, bl.a både såg och hörde vi en hackspett.

  

"Tyst mamma, jag lyssnar"


         

Och som ni redan vet så bor vi i paradiset...


En underbar bild på mina killar!

  



En bild åt Kicki och Kim, nu kommer mina tulpanlökar. Sakta men säkert!

  

Jag fortsätter att fota varje helg så ni får se hur de utvecklas *fniss*


Sen fick vi en förfrågan... Och jag har tvekat men... Så varsågod! Liten:

  

Vilda vilden vinkar och meddelar att det är varmt å skönt i mammas mage.

 

Nu ska här förberedas mat till i kväll sen ska vi åka in till Lund och gå på bio! En riktigt mysig"lilla familjen dag".


Over and out!

 

 


 
 
Ingen bild

Kerstin

11 mars 2012 15:11

Har jag missat något? Grattis <3!!!!

caisisen

11 mars 2012 19:15

Hahaha! Ja, men kanske det ;)

Tack :D

 
Kicki

Kicki

11 mars 2012 21:00

å där skulle jag vilja rida! Varför är gräset alltid grönare nån annanstans??

å din skurk! suktas med tulpan-nosar sådär!!

pöss

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

11 mars 2012 21:03

*S* Visst vill man! Bara hoppa upp på en häst och galoppera iväg :)

*sukta-sukta* :P

PÖSS tillbax

 
Kim

Kim

11 mars 2012 22:25

Vilket toppen väder du fixat till helgen!
Njuter av natur bilderna, så fint, en promenad i solen med bästis killarna det är livs-kvallitet det!

Inte avis än...men kanske nästa helg :))
Syns ju knappt, men om du släpar hem den där "underbara" hästbajsen och dekorerar ditt tulpan land med den så tar det nog fart ;))

kram

http://varmt...osv ;))

caisisen

11 mars 2012 22:46

Hahaha! Hade jag haft påse till hands ;-) Fast om jag nu blir "horeswalker" hoppas jag hästen skiter så jag kan få lite till min trädgård :-)

De tulpanerna HAR fått dynga. Hönsgödsel är inblandat i jorden... Shit vilka tulpaner jag kommer få. Fast vi behöver värme, den kommer nu!

Kramen

 
sara

sara

13 mars 2012 07:16

Häääääärliga bilden!! Åhhh fina liten!! :D KRam

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

caisisen

13 mars 2012 07:19

Tack!

:-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards