En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av caisisen - 1 februari 2012 19:31

...är ingen bra dag! Av flera olika anledningar...


Jag tvingar mig själv att ta en dags paus och då bestämde sig även monsterkillen för att bli "dålig" och vilja vara "himma med mammi". Förhoppningsvis inget allvarligt hoppas jag för jag behöver V-I-L-A en dag. Usch vad gnällig jag är!


Nu är det bestämt och fixat! Lilla Lola är redo att vandra vidare till ny ägare och om någon är intresserad, här är annonsen!


Hon går som en klocka, är billig i drift och tja, lyssna på Cobacabana så förstår ni hur underbar lilla Lola är! Hon håller i många år till   Kan verkligen rekomendera den typen av bil för dig som tänker ekonomiskt och inte behöver plats till hela familjen Storch...


Även idag bjuder jag på en arkivbild, en sommarbild så att jag glömmer snön som faller utanför...

   

Tyvärr lär det väl dröja innan vattnet är tillräckligt varmt för mig...


Over and out! 



Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards