En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av caisisen - 22 februari 2012 22:12

Har i kväll varit med våra underbara scoutledare och nattvandrarna på Ljusfest i parken. Tipsrunda, hamburger/korvgrillning och massor med trevligt snack med underbara människor. Töserna njöt i fulla drag och hjälpte mig vid min självvalda plats, vid stora grillen, denna råkalla kväll. Konstigt nog kände vi knappt av att det blåste och regnade större delen av tiden. Inte förrän vi satte oss i bilen hemåt! Då började vi frysa!

  

Tyvärr blev det inte mycket fotograferat då jag flippade burgare hela tiden... Men en ok bild fick jag! Cirka 1000 marshaller brann runt hela parken. Och cirka 200 hamburgare gick åt så visst kom där folk.


Trött i mössan efter en lååååång dag hoppar jag strax i säng och hoppas på att jag kan sova gott, trots att maken är i Mölndal på utbildning. I morgon är det torsdag, biokväll, pågarna kommer hem igen och sen snart helg! Denna veckan sprang iväg i rasande fart.


Over and out!

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards