En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av caisisen - 10 februari 2012 19:44

... från diverse bloggläsare så meddelar jag nr1; att "jupp, jag lever" och nr 2; att "jag har inget liv!"


Denna vecka har det varit taxi Jinnarp, storstädning på E´s skol, nagelbitning och orostankar då tonåringen varit på kursskolan i Gamleby. Men nu är töserna säkert hos sin far, hela Montis dammat och våttorkat och diverse aktiviteter utanför det avslutat. Helgen består av 1 sak. V-I-L-A! Eller nja, 2 saker... Har en liten gangster vars kläder måste ha blivit feltvättade för han har inga passande byxor längre så det blir nog ett besök i en eller många klädaffärer. På söndag! Morgondagen är bara vigd åt sovmorgon, skogspromenad (med maken, vågar mig inte ut utan honom längre), och matlagning.

  

Min konstnär

 

Jag är glad! Det verkar som om allt har löst sig till det bättre för min Tompis (ja, jag vet, han är inte min men har var det i 9 år så jag har LIIITE svårt att släppa). Han har kommit till ny fodervärd och hon kämpar på bra låter det som. Även hon bloggar... Väntar lite med att bli offentlig med den tills allt känns rätt. Jag har ju blivit blåst tidigare... Håll nu tummarna för att detta ÄR rätt för honom! Tack lilla I för att du finns (du vet vad jag menar)


Nu ska jag återgå till min soffa, mit filt och kanske mina drömmar. Får se hur pass spännande programmen på TV är i kväll...


Kram på er allesammans!


Over and out!

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards