En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av caisisen - 7 maj 2012 18:44

So much to tell about, so little motivation to get my thumbs out of my ass and do that!


Jag växer, barnen växer med mig, de på länden och jag på frammen. Allergimög gör att jag prioriterar att vila i stället för att skriva. Halva tiden passerad och idag började min vikarie på jobb. Supergullig tjej. Hoppas hon kommer i morgon och inte ångrat sig   


Ja, ekorrhjulet snurrar på. Ny vecka, ny månad, ny lön, nya pollen i luften och nya tankar.


Stora tjötet från min sida just nu är hund. VILL! Jättegärna. Men hur jag än vrider och vänder så är jag kanske för bekväm för att skaffa hund... Men saknar en trogen vän, mer än någonsin. Saknar tvånget att "Jag MÅSTE ut"


Har även lyckas fastna på foto. Vårruset i Malmö förra veckan.

    

Nr 4 från vänster, notera att jag för en gångs skull inte är längst! Ett roligt och härligt tjejgäng! Knatade in strax över 50 min. Nöjd? Nope! Men med tanke på att man fick trängas med 7000 pers och fogarna bråkar så ok då, jag får väl vara nöjd. Men utan draghjälpen från fotografen och en annan av tjejerna så hade jag nog inte klarat timmen...


Annars inget matnyttigt. Tyvärr. Tråkiga jag! Puss på er, jag vet att ni läser trots att jag inte skriver så frekvent.


Over and out!



Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards