En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av caisisen - 24 maj 2012 21:55

För det var den dagen för 2 år sen som jag ÄNTLIGEN hittade till Svedala. Låter kanske konstigt för vem tar sig till Svedala liksom... Tanten gjorde   Började plugga i samma veva, fick sommarjobb och blev fast. Så pass fast så jag fick avsluta mina studier. Och gissa om jag valde rätt! Från 1 års arbetslöshet och nästan 2 1/2 år utanför arbetsmarknaden till FAST TJÄNST! Från att må skit både fysiskt och psykiskt efter trafikolyckor och ekonomiska kriser. Nu kan jag andas ut. Nu behöver jag inte känna den pressen längre!


Firade med att käka thaimat till lunch (händer inte ofta att jag går ut på lunchen) och bjöd töserna från jobb på glass medans vi knallade gågatan tillbaka genom byn. En härlig dag!


Så GRATTIS till mig själv idag!

  

På hemmaplan firar jag med en rabatt full av blommande liljekonvalj, den sköna tillfredställningen av att ha hittat nya skor    tryggheten med att ha en fast inkomst, att få känna sig behövd och sist men allt annat än minst få ha en make som älskar mig, precis som jag går och står.

  

Arkivbild

Skäggig, svettig, skitig och SEXIG! *s* Mitt    



Over and out!

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards