En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av caisisen - 27 maj 2012 12:18

Vad hade jag tagit mig till uten min mor?

Du underbara, älskvärda, rättframma, irriterande och enerverande människa som ständigt surrar och går på i min närhet trots att du med åren har lärt dig att hålla viss distans och gett mig vuxenlivets förmåner med "eget liv".


Utan dig hade jag 1; Inte existerat. 2; Inte lärt mig att livets hårda skola verkligen finns. 3; Inte haft den där människan som man (när man VERKLIGEN behöver) kan dela allt från sorg till trippel glädje med. 3; Inte haft någon som sydde, fixade, handlade, barnvaktade eller donade med det där lilla extra som förgyller en helt vanlig vardag.


Du kommer för mig på en hedransvärd förstaplats i mitt hjärta! Älskar dig lilla mor

  


Och ett stort grattis till far på din dag i morgon! Utan dig hade mor aldrig klarat allt det där som står ovan. Du har en alldeles speciell plats i mitt   Ses om en liten stund!



Ni 2 har alltid ställt upp och kört till akuten när jag flygit av diverse hästar, hållt dessa vilda sprakfålar, skjutsat mig hit å dit och senare sett till att jag blev en vettig vuxen människa som faktiskt klarar mig själv och kan stå på egna ben. För detta är jag er evigt tacksam, bara så ni vet det!

Over and out!

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards