En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av caisisen - 11 juli 2011 21:11

Sonen ville gå ut på "Dinoparken" och jaga dinosurier. Tyvärr hade de gått o gömt sig och det enda konstiga vi hittade, eller sonen hittade, var en orm. Eller han sa att det var en orm men vi andra såg det inte förts. Men sen såg vi jätteormen, en omkullvält tall utan bark som verkligen såg ut som en jätte med röda ögon, kluven tunga osv. Fantasi har han, lillfisen! Här är en bild på vår "Dinopark", naturreservatet Risen som är en gigantisk beteshage med kossor, hästar och nåja ormar...

  Sen lämnade jag och Vavlan av grabbarna (lillasyster är ju kvar hos morföräldrarna...) och begav oss ut med cyklarna för lite mer jakt. Nämligen...

  och av dessa gjorde jag...

  Nu är det väldigt synd om mig för magen är mätt *S*


Sen har jag glömt att berömma min underbara make för hans fiffighet! Han har fixat en sadelhängare till mig så min dressyrsadel kan hänga fritt och slippa bli helt fördärvad! Tänk vad man kan göra med en gjutjärnskonsoll och en bräda. Tack älskling!

  Och perfekt fick den plats på den lilla väggbiten intill skåpen i garaget. Såklart hänger den högt så att bilen kan få plats under om den nu skulle hitta in i garaget någongång i framtiden...


Nu kliar myggbetten och svetten efter skogsturen börjar torka in så jag ska nog hoppa in i duschen.


Over and out!

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards