En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av caisisen - 26 juli 2011 21:16

  

Tack lilla I för att du sällskapade mig, lyssnade på mitt prat och också ville pussa häst i kväll.


Kan hälsa alla från herr Hårbollsmonster att han trilskas och lever rövare med både fodervärd och kompisarna på nya stället. Men han är rund o go o cool som vanligt så matte kan känna sig lugn. Arbetet med honom går framåt och fodervärden börjar hitta knapparna verkar det som. Han hade fått ett rejält pass i går och det blev vila i dag.


Det är total kaos på jobb. Semestertid... Jag känner mig helt förvirrad och orkar knappt med mycket mer nu!


Längtar tills i helgen! Vi har barnvakt och det vankas fest hos kompisar. Känns som om det är välbehövligt och välkommet för min del!


Fram till dess, jobb, jobb och åter jobb!


Over and out!



Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards