En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av caisisen - 2 augusti 2011 22:58

Mailade för någon dag sen vår bank-kontakt-kompis och frågade om hon kunde se över våra räntor. Jag har ju trots allt blivit tillsvidare-anställd från i går... Jodå, idag fick jag svar! Grattis på namnsdagen och 0,5% räntesänkning på vårt ena lån.


Många bäckar små...

  


Tackar så mycket SEB!

Av caisisen - 2 augusti 2011 22:41

Då farmor och farfar hade möjlighet (och kanske lite busounge-abstinens) och lillfisen ville titta på "bautarna"  i Borstahusen (han har lite prolem med "å") så blev det en tur till LA i kväll. Vi tog med hamburgare, kååv (korv), dressing och bröd och "di gamle" stod för grönsallad och en riktigt mysig knytis blev det!


Vi begav oss hemåt runt 20, utan barn.


Så detta gör oss helt på singelkvist ända långa vägen till på fredag eftermiddag. Skönt. Eller tomt?! Nja, jag e knäpp för vi har massor som ska fixas med innan helgen och nu har vi ju möjlighet! Förvisso kommer vi jobba lite också... *PUST-STÅNK-SKÖÖÖÖN*



Vavlan har kommit tillbaka till Skånelandet efter Stockholmsresan och hon har haft några underbara dagar där uppe. Redovisning och bilder kommer nog senare om hon vill delta.



Vi laddar om och planerar lite inför nästa vecka som blir sista veckan innan skolstart för tösabitarna. Ett par roligheter kommer det kanske bli! Mer än så berättar jag inte... grillfärdig kolbädd när vi kom upp, så knytis blev det till middag. Och smarrigt var det. Kameran låg såklart i bilen... Inga kort!



 

Bild på mitt gäng från sommaren 2009


Over and out!


Ovido - Quiz & Flashcards