En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av caisisen - 7 augusti 2011 20:16

Denna helgen har gått i sällskapet och njutningens tecken. Först svärföräldrarna på middag i fredags och sen hade vi en god vän, långväga ifrån, som tittade förbi i går kväll. Det blev en lång kväll med god mat, massor med god dricka och massor med prat. En riktigt härlig kväll på uteplatsen under taket, med levande ljus i mängder och med blixtarna och åskmuller i horisonten.

  Nattsudd   Maken firade in sin semester med... cigarill?! VA??? Hmmm....?! Jaja han e vuxen... Han fick inga pussar efter det ivf!


I dag kom mina föräldrar och syss A på lite korvgrillning och vi satt ute i dag med. Inget regn men mulet, ända tills de begav sig av, då sprack det upp. Så vi hoppade i skorna och begav oss ut i skogen hela gänget. Vi hittade både det ena och det andra men mest kantareller!

  MASSOR med kantareller!   Så vi snodde ihop en rejäl svampmacka var!

Nu är jag mätt och trött, ska sjunka ner i min fotölj och bara glo tv tills ögonen grusas och sängen skriker på mig. Min rygg kajkar lite och huvudet är segt. Ännu mer åska i kväll?


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards