En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 6 september 2011

Av caisisen - 6 september 2011 22:41

Av vissa tydligen. Har tyvärr inget roligt att skriva om. Ekorrhjul, värk och fullt upp med barn, hem och jobb. Skickar in lite bilder i stället!

  Eric Saade på Bosjökloster i lördags. Vavlan står längst fram, jag vågade mig inte så nära...


  Tittar ni noga ser ni hennes lila hatt längst fram i vimlet!

  De andra 2 mysisarna i söndags morse i soffan.


   E

En trött kille som "trillade ur sängen" när han låg på madrassen i mamma och pappas rum (vårt sätt att helgardera oss när monsterna och spökena väcker honom och han INTE vill sova i sitt rum. Har era barn oxå spöken och monster som besöker dem på nätterna? 


Dagsformen annars är ischiaskänning och bortdomningar av underben (voltaren hjälper, blir bara en aning simmig och okörduglig). Ett barn som har hormonsvängningar BIG TIME, ett barn som "inte vill" och ett barn som bara vill göra sig så osynlig som möjligt hela tiden. Jag spär på detta med en styck make med ännu mer värk. Det är mitt liv just nu. 


Jag tar en dag i taget. Försöker fokusera på morgondagen. Försöker sova mina 5 timmar. Försöker kämpa mig igenom arbetsdagen och sen fixa mat, hjälpa till med läxor, orka ta mig på diverse möten... Beundrar er allihop som orkar och har tid för fritid! Jag önskar jag hade haft det oxå! 


Saknar min finaste hårboll! Saknar en tur i skogen, en stund att ladda batterierna! Men just nu ORKAR jag inte. Fast jag hade kanske behövt det...

   Over and out!  


Ovido - Quiz & Flashcards