En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 12 september 2011

Av caisisen - 12 september 2011 22:38

På om jag ska våga ta steget. Det är perfekt nu! Precis rätt tid att fixa det. Eller förbereda mig inför den långa vägen dit...


Usch vad det är jobbigt när hjärnan går på högvarv och man vänder och vrider på allt till höger och vänster, fram och tillbaka. Varför får jag aldrig tummarna loss?!


Detta skitvädret trycker ner mig lite och det är jag fullt medveten om. Vill därför försöka vara positiv och försöka ha något positivt att se fram emot. Sen får vi se om jag vågar ta steget och låta er allihop vara med på min resa...


  

Vallmokjol i sommarsol
vallmodans i måneglans
vallmomun sidentun,vallmoröda blommor glöda
vallmovild vallmomild

vallmovind mot Caisisens kind



Sommaren borde stanna längre men hösten ryter utanför fönstret. Jag ska burra ner mig i sängen och försöka drömma mig bort till värmen, solen och en värld utan bekymmer.


Over and out!


     


  

Ovido - Quiz & Flashcards