En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 8 september 2011

Av caisisen - 8 september 2011 22:03

Hela familjen yrade runt efter middagen och röjde järnet här hemma. Det putsades och fejjades och dammsögs och svabbades golv. Nu är här rent-o-fint-o-luktar-gott, sista tvättmaskinen rullar en liten stund till och allt känns förberett inför helgen.


Ryggen dog i höjd att jag landade i min fotölj, precis efter att ha skickat tonåringen i säng (bara i säng, inte "natti" men nu har hon nog somnat för lampan är släkt. WHIIII)


Ska bara ta och löka en stund innan sänggående. Löka=softa, ta det chill *S*


Dela med mig av den dramatiska himlen som jag bevittnade när jag körde hem, vassego!


Psst, jag är tämligen nöjd med min lilla nya Neo och kan starkt rekomendera den om någon mer än jag "vågar vägra Iphone". Fina och klara bilder blir det ivf!

     Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards