En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 25 september 2011

Av caisisen - 25 september 2011 18:56

Tänkte att jag skulle berätta vad som har hänt så ni hänger med. Tompa´s fodervärd sa upp kontraktet förra helgen och då jag varken har tid och ork (eller en fungerande kropp) att ha honom hemma just nu så fick jag snabbt komma på något annat. Då kom jag i kontakt med K som föder upp hbl och behövde en "lekfarbror" till bebisarna, en tupp i hönsgården och en kompis att rida på när tid finns. Jag kände att "Detta hade ju faktiskt passat Tompa perfekt" och sagt och gjort, i fredags så reste han 35 mil upp i landet.

     

Efter en lång resa, en god natts sömn i nytt stall så fick han komma till sin nya flock bestående av 6 ston, föl och unghästar. Genast fick han ett speciellt öga till en snygg 2-åring. "Gubbsjuk"?

  

Pratade i dag med nya matte och allt går bra, bara några mindre tekniska och förhoppningsvis snabbt övergående problem. Flirtade även med henne och hon gav mig tillåtelse att låna bilder till bloggen så jag kommer försöka ha uppdatering om herrns nya liv här emellanåt!


För mig känns detta toppen, han verkar vara sitt vanliga coola jag och inte påtagligt stressad av den nya omgivningen. Nu håller vi bara tummarna för att alla trivs i hans närhet (läs hans nya harem) och att han tar hand om dem som en äkta gentleman!


För visst verkar han nöjd med sitt nya liv? Sprätt-tocken!

  


Over and out!


Ovido - Quiz & Flashcards