En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 14 september 2011

Av caisisen - 14 september 2011 20:25

Hatar när man får socker och det smakar surt och bittert. Det blev en rejäl bitch-slap rakt över andningsvägarna precis efter "dagens ros" och stora "wow vad du e duuuuuktig". Tyvärr kom min reaktion på tok för sent, jag tappade liksom andan när jag väl var där. Bryter ihop och slår dammet av mig och reser mig igen. Ny dag, nya tag! I morgon... I dag ska jag tycka synd om mig själv lite till.


Har förresten skapat ett nytt beroende *förbaskade androidtelefon*. Wordfeud. GHAAAAA! Om någon mer än jag är sugen på att starta en "Anonyma WF-vänner" och denna någon vill utveckla en "Wordfeud-bannit-app" så kan ni höra av er till mig. Mitt "nick" kan ni ju gissa er till...


  

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards