En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 7 september 2011

Av caisisen - 7 september 2011 20:06

Om någon säger åt mig "Vi kan göra si eller så och det gör vi när den situationen uppstår så det går fort, vi hjälps åt" så lyssnar jag och ger synpunkter och håller för det mesta med personen. Men när jag en stund senare hamnar där för att ingen annan tog tag i det och samtidigt som alla andra bara försvinner. Ja, då blir jag fruktansvärt irriterad! Irriterad, arg och besviken! För när man snackar så ska man kunna aggera oxå! Men tydligen är det mycket lättare att låta någon annan stå där, ta smällen och ensam reda ut nya problem.


Mycket irriterad frågade jag personen om kaffet smakade gott och om det var en trevlig lastning av gods som han hade bevittnat. Aningen syrligt. Varför lär jag mig aldrig? Men det rinner väl av så småningom. Ska bara bryta ihop och gå vidare först. Så! Gjort   


Tack för att jag fick kräka av mig lite!


    

På lördag ska vi ha kräftskiva! Men vad ska man ha för tillbehör? Hade tänkt göra min skagenpaj och vitlöksbröd. Behöver jag göra mer? Någon som har något bra tips på vad vi kan ha som tilltugg? Jag tar tacksamt emot ALLA tips!


Ni vet att ni är underbara allihop va?! Tack för att ni finns!


  


Ingen nämnd, absolut ingen glömd!


Over and out! 

Ovido - Quiz & Flashcards