En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Depp

Av caisisen - 21 juli 2011 21:22

Känner mig allmänt "nere" i skitvädret. Trött och sliten... När ska detta vända och när ska jag känna mig lite piggare? Inte konstigt man blir deppig av detta

  

Regn, regn, regn! Roligt att sitta ute på lunchen! Kanske inte, men jag tog en liten stunds "frisk luft" tillsammans med alla rökare *host-host"

 Snygg man är då! Kolla in värsta coolingbrallorna tanten har på sig på dagarna!

  Man syns i varje fall!


Detta blev ju ett superroligt inlägg, eller hur?!


Sonen som har varit ute på försäljning är utleasad till i morgon kväll så maken och jag får jobba på i 200 knyck. Han har både återfått aptiten och sin charmiga sociala sida. Håller nu tummarna för att det ska fortsätta och att han inte återgår i den där "vill inte vara där, vill bara vara med mamma å pappa-chargongen" för det är något påfrestande på en redan ganska trött mamma (med det ständiga dåliga samvetet, den ständiga huvudvärken och den totala supergnälltant som jag blivit)


Ett litet ljus i tunneln ser jag däremot för min älskade syrra kommer ner från Nuevo Elstocho´lmo i början av augusti. Ledighetsansökan är inlämnad och något skoj ska vi kunna hitta på! Kanske åka lite karusell...

    Nåja, alla i familjen är inte överlyckliga när de åker karusell och i den skaran är det nog både jag och sonen som platsar. Han ser aningen skeptisk ut, eller hur!


Hoppas livet lever vidare med er andra. Här kämpar jag på så gott jag kan och laddar inför ett avgörande fredagspass i krossfabriken. Jour på avgående gods. Låter lockande va?! Ja, just det, jag har jour även NÄSTA fredag... Ännu mer lockande! Förra fredagen kom jouren inte iväg förrän 18.30 JIPPI va skoj


Over and out!

 
 
Kim

Kim

22 juli 2011 00:36

Stackars unga tanten!
Här kommer en peppkram från gammel tanten !!
Kom precis hem så nu gäller sängen.
Men hoppas du ser ljusare på livet i morgon.
Tänk lite extra på allt fint i ditt liv.

KRAMIS

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

22 juli 2011 05:56

Jag som i vanliga fall är en positiv människa börjar tvivla på mig själv. Fast vi har ju alla våra "down-perioder" och min verkar vara nu, mitt i högsommar´n.

Tack Kim! Kramar tillabaka!

 
Sarah

Sarah

22 juli 2011 21:41

Ger dig en stor kram!

http://chanellie.bloggplatsen.se

caisisen

22 juli 2011 21:44

Tackar! Och jag *kramar tillbaka* ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards