En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Som om inte rygghelvetet var nog...

Av caisisen - 29 september 2011 22:22

Nu kom förkylningen krypande. Halsont, helt slut och ögonlock som betong. Huvudvärken maler lite i bakhuvudet. Klagobloggning...


De har lovar sommarvärme i helgen. "Brittsommar" eller vad det kallas. Jag får nog stanna inne och vila om detta fortsätter, tyvärr. Men i morgon är det fredag och som den snälla kollegan jag är så har jag tagit en extra jour. Hoppas jag överlever!


Men jag har något positivt att se fram emot för i morgon kommer mina töser igen och tjejligan är fulltalig igen! Barnaskaran precis lika stor som den ska vara. Vavlan har varit på läger hela veckan, E har massor som ska fixas inför nästa helgs scoutläger och H, han LÄNGTAR efter sina tjejer...

  Sängen skriker på mig, sängen, värmedynan och mina Wordfeudvänner...


Over and out!

 
 
Kim

Kim

30 september 2011 15:13

Kanske din kropp försöker få dej att ta det lite lugnt, eller att ändra sysselsättning....?
Vågar skriva det för jag är låååångt bort och du kan inte kasta nåt på mej ;D

Lider så med dej!
Molande värk suger verkligen ut energin :(
Så gnäll och skäll allt du behöver!

Hoppas du får en fin helg med huset fullt.
Tala om för dem att du lider sååå och att nu får dom alla ta och passa upp på dej ;)
Gäller att passa på ;)

Kram

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

30 september 2011 15:48

Hahaha kan ju stämma kanske...

Jag har för avsikt att klätttra i karriären och pressar chefen mot att hjälpa mig ;-) Sen får jag skylla mig själv för hade tanten rört mer på döfläsket så hade ryggen krånglat mindre. Det är ett faktum ;-)

Solen skiner på oss, förhoppningsvis fortsätter den med det hela helgen. Ska njuta, bli anpassad och röra på mig i lagom dos, det lovar jag!

Kramen

 
Sarah

Sarah

1 oktober 2011 18:07

Härlig bild!! Krya på dig :) Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

caisisen

1 oktober 2011 20:31

Tack ;)

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Presentation


Kvinna, mamma, fru, vän, lagerarbetare, syster, dotter och massa andra saker som hade tagit plats här

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Bloggpris!

  Detta fina pris fick jag av Kicki!

Sökrutan


Ovido - Quiz & Flashcards