En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av caisisen - 22 juni 2011 22:28

4 rundor Yatzy ute. Sen flyttade vi in.

  En restrött E fnissade sig igenom de sista rundorna och regnet tilltog så vi knappt hörde oss själva.


Glömde tacka K innan! Vi hittade stolar till uteplatsen! Köpte 5 stycken men insåg när vi väl kommit hem att vi lika gärna kunde köpt 8 med en gång så det blir nog en tur tillbaka i morgon för 3 till! Jysk blev vinnare! Vettiga och lätta stolar till ett bra pris. Bordet är vi som sagt nöjda med för det är STORT och stabilt.


Sista dagarna har jag kunnat läsa om elände och otur hos mina bloggvänner och mina tankar är hos dem! Önskar jag hade kunnat vara till någon hjälp nu när jag inte har egen häst att ta hand om men jag finns här om ni behöver bollplank och stöd! Mina tummar är vita som jag kniper för att allt ska gå vägen för de som är drabbade. Vill bara meddela att vi har nog alla varit med om otur och elände i större (eller mindre) utsträckning och jag VET vad somliga av er går igenom. Skicar styrkekramar till er allihop, ni vet nog vem ni är...


Over and out!

Av caisisen - 22 juni 2011 20:36

Sitter på uteplatsen, hör ett stilla sommarregn och inväntar ett rejält åskväder (!?)


Livet är bra idag! Mina töser kom hem. Med massa tvätt. Och massor att berätta. Sen åket mormor och morfar och tog Vavlan med sig... Hon skulle tydligen jobba hos dem i midsommar. BUHUUUU! Men jag har mina minstingar hemma! Sovande... Den lilla ivf!

 

Nu får det vara bra med blogg, FB och allt annat! Yatzy med min store luns och E!


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards