En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av caisisen - 27 juni 2011 22:04

... tacka ALLA som gratulerat mig! TUSEN TACK!


Kom hem från jobb till ett helstädat hem, tvätten vikt, strykt och undanplockad. Här var SÅÅÅ fint! Vilka duktiga töser jag har! Och de levde båda 2... Ytterligare ett tack till mina underbara föräldrar som hjälpt till med E idag och fixade ny diskborste och allt annat smått från IKEA.


Kvällen bjöd på hemgjord pizza, rosé och en stunds mys på uteplatsen. Nu kom tydligen sommaren...

  Min version av "Hur man tömmer en BIB rosé"

 

I morgon kväll har vi planerat in ett besök hos herr Hårboll, jag och tjejligan!

 

Nu ska jag lägga mig i säng med min present, Diane Gabaldons sista tegelsten! NICE!!!


Over and out!

Av caisisen - 27 juni 2011 05:54

Lite klokare, lite gråare och lite mer försiktig i hur jag yttrar mig. Men idag skriver jag "Grattis tanten" och formulerar för första gången inte "På 25-års dan" utan kom på mig själv att jag nu borde vara ytterligare ett år äldre så idag blir tanten 26!


Nu får vi se hur många gånger jag upprepar mig denna gången...


Puss på er allihop, nu ska jag iväg och jobba!

  

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards