En ung tants bekännelser

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av caisisen - 25 juni 2011 22:43

Gårdagen var underbar med massor av god mat och dricka. Idag sov vi (ganska) länge och kom sen iväg till Stockamöllan för att hämta hem äldsta barnet. På väg hem körde vi inom Tompa och då havererade min kamera    så de få bilder jag tog bara försvann....


Där dippade humöret lite.


Skulle försöka tömma den på bilder från i går men jag har inte orkat! Vi har bara varit i eftermiddag.


Morgondagen bjuder på överraskning och sista semesterdagenmys samt att jag har lovat kollegorna på jobb lite bak till måndag... Hua! Orkar jag det?


Seg som tuggumi känner jag mig i kväll... Ja typ lika rolig som detta blogginlägget blev...


En bild bjussar jag däremot på!

  Här sitter jag tyvärr inte i kväll då temperaturen är aningen för kallt för det...

 

Uppdatering om midsommarafton kommer vid senare tillfälle av den anledningen!


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards