En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

-

Av caisisen - 2 juni 2011 10:27

Tanten har fullt upp på annat håll men försöker ändå hänga med i bloggeriet. Ungar ska skjutsas hit och dit, jobb ska avverkas, utekvällar och tösernas Österrikeresa ska planeras. Fullt upp! Men vi hinner med att bara vara ibland. I går kväll tog jag mig tid att ta töserna med och åka till Nova Center för lite presentshopping.


Nu sitter jag och laddar inför en löshoppning av en något betestjock häst och sen blir det lämna lillfisen i LA. Eftermiddagen/kvällen är öronmärkt för att umgås med töserna! Blir nog den berömda glassen i Bjärred och "Långa bryggan".


Nu börjar mitt kaffe ta slut... Det betyder "Upp å hoppa"!


  Förra veckans hagelstorm...


Over and out!

 
 
kicki

kicki

2 juni 2011 18:47

rullefulle!! bra att du hinner pausa mellan varven! kram

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

2 juni 2011 19:13

Jupp, så har jag det =) Men nu är det paus!

 
Ann

Ann

2 juni 2011 22:39

Var glassen god? :)

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

caisisen

2 juni 2011 22:45

Ann, glass är ALLTID gott =)

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Ovido - Quiz & Flashcards