En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Vad gör ett...

Av caisisen - 14 juni 2011 17:12

...gäng nybakade studenter som inte har något vettigt för sig under några sommardagar i Malmö? Min systerson och hans polare har börjat med denna udda sysselsättning. Döm själva!

          

Ja vad säger man...? Vi har skrattat åt detta ivf =)


Over and out!


 
 
kicki

kicki

14 juni 2011 17:33

eeeeeh.....ja de håller sig sysselsatta iaf ;D

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

14 juni 2011 20:47

Hmmm... Precis min tanke =) Och de är ute! Dagtid! Dessa killar (ivf någon av dem) är datanördar till vardags så att de ens vågar sig ut i Malmö i dagsljus... Ja, du fattar *S*

 
Sarah

Sarah

14 juni 2011 18:59

Haha det ser.. Ehh.. roligt ut??!!

http://chanellie.bloggplatsen.se

caisisen

14 juni 2011 20:48

*S* Jupp *S*

 
Kim

Kim

14 juni 2011 22:54

Kanske bra för magmusklerna ... och får säkert folk på stan att le...så det är en förnuftig sysselsättning :D

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

14 juni 2011 23:29

Jag frågade bara J om jag fick låna bilderna, inte om VARFÖR de gör detta... Han hade nog 30 olika bilder och poser. Ser hur coolt ut som helst. Och ja, en vettig sysselsättning! Inte massa rännande ;) Bara liggande *S*

 
Stina

Stina

15 juni 2011 07:04

Ok .... *s* vi har alla olika sätt att roa oss på =))

http://billiejean.bloggplatsen.se

caisisen

15 juni 2011 09:36

Hahaha! Precis vad jag tänkte när jag såg detta första gången. Får kanske be om en utförlig förklaring på "varför" *S*

 
Madde

Madde

20 juni 2011 13:06

Haha, att "planka" är tydligen populärt nu! I USA vet jag iallafall att dom gör så och tävlar med andra för att se vem som kan göra det snyggast. :p

http://whoeversheis.blogg.se

caisisen

20 juni 2011 13:36

Jo han snackade något om att planka Turning Torso... Eller Öresundsbron. Jag mitt nöt trodde först det betydde att "planka in" HAHAHA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Ovido - Quiz & Flashcards