En ung tants bekännelser

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Fåfänga tanten i farten igen!

Av caisisen - 17 juni 2011 21:19

I kväll insåg jag att de gråa höll på att ta över så jag gör ett försök att slippa se och bli lite sommarfin.

 

Lite blondare, lite mindre grå?! Kan det funka?


Fick en förfrågan på vilken ansiktsmask jag brukar använda och det är denna som är den stora favoriten, både för mig och för dottern (hon har exfoliatorn)

 

Nu får jag inte sitta för länge så tjingeling!

 
 
kicki

kicki

17 juni 2011 21:41

Najs!! klart att det kamoflerar de grå! blont e bra hihi

oj, ansiktsmask.....när hade man en sådan sist...jag blev nästan lite sugen =)

http://kaa.bloggplatsen.se

caisisen

17 juni 2011 21:52

Blont... blev det inte. Inte än ivf. Mer rött... Typ lite ljusare än innan, kanske 2 nyanser... Och jag som tog "Platinablond" som det stod på paketet! Får bli ett besök hos frissan snart. Slingor is da shite!

Ansiktsmask e supernajs! Brukar köpa på mig ett par paket när jag är inom H&M och vardagslyxa lite. 20 spänn för ett 2-pack kan man ju unna sig, eller hur!?

 
Kim

Kim

17 juni 2011 23:32

Klart man ska skämma bort sig själv!

Fast jag slarvar själv just nu med det...
Men det får bli skärpning snart!

Skönt att det känns bra efter att du tagit beslutet att skicka hårbollen på foder.
Och som du nämnde så kan du ju hälsa på honom när du har lust.

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

caisisen

17 juni 2011 23:41

Jag sitter här och snusar på mitt nyfärgade, inte så blonda men väldoftande och INTE GRÅA hår ;) Känns toppen!

Man måste ta hand om sig själv, jag brukar tyvärr oxå slarva. Men nu blir det bättring, nu har jag ju inte Tompa dagligen ;) Får ta den tiden till mig själv!

 
Ann

Ann

18 juni 2011 14:43

Kanske skulle testa den ansiktsmasken då!
Lagom pris..! :)
Skönt att få lite tid för sig själv, eller hur?
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

caisisen

18 juni 2011 14:57

Nu kommer jag ha massor med tid?! Eller? Tror den tiden kommer ätas upp av mer jobb, barnens aktiviteter och allt annat som ska fixas och donas med :S

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caisisen - 28 januari 2013 09:19


Jag tror att alla föräldrar känner igen sig när jag skriver om detta ämne. Bästa bortförklaringen i min viktresa hittills har varit just att jag inte hinner. Mat ska lagas, barn ska iväg, det måste städas, föräldramöte, jobbet, djuren, osv, osv. För ...

Av caisisen - 20 januari 2013 18:01

...är inte alltid min grej. Jodå! Jag var supertaggad efter nästan en veckas väntan på halsont och TID till nytt träningspass. Så idag tog jag dottern med mig och knallade bort till gymmet, bara för att inse att vi inte kom in. Det krävs "tags" som m...

Av caisisen - 19 januari 2013 12:09


  Arkivbild sept -11   Nöjd med resultatet! Har bestämt mig för 14-dagarsvägning och -2,4 kg på nästan 2 veckor är helt ok. Har bara "hunnit med" en riktig träning men vi kör igång på riktigt nästa vecka. Veckan som har varit började med styrke...

Av caisisen - 16 januari 2013 14:52

Julklappsdax! Sitter i bilen på väg mot Ystad Saltsjöbad. Utan barn. Utan måsten. Med min älskade make. Ett dygn av sinnesro och lugn. Puss på er! OVER AND OUT!...

Av caisisen - 15 januari 2013 06:59

...no gain! Träningsvärken börjar komma krypande. Jag har saknat träningsvärk insåg jag nu. Någonstans inom mig så finns det en liten sadist :-) Sovit skit i natt. Å så snö-massa snö? Varför? Längtar till våren men just nu räknas varje dag för ...

Ovido - Quiz & Flashcards